-
Produktkatalog
- Produktkatalog
- Brandsäkra kablar
- Kraftkablar 1-145 kV
- Elinstallation
- Fördragna installationskablar i rör
-
Anslutningskablar
- Översikt
- TITANEX® H07RN-F 450/750 V
- H03V2V2-F (RKK 90) 300/300 V
- H03VVH2-F (SKX-U) 300/300 V
- H05V2V2-F (RKK-S 90GR) 300/500 V
- H05VVH2-F (RKX) 300/500 V
- H05VV-F (RKK) 300/500 V
- H03V2V2H2-F (SKX-U 90GR) 300/300 V
- H03VV-F (SKK) 300/300 V
- PUREAX (H07BQ-F)
- RKX 90
- S03Z1Z1H2-F (SQX) 300/300 V
- H05Z1Z1-F (RQQ) 300/500 V
- Slingkabel H05Z1-K (RQ) FT 300/500 V
- NOAC-E HFFR 300/500 V (S05Z1A7Z1-F)
- Tele - data - säkerhet
- Industrikablar
- Tillbehör
- Segment
- Nyheter
- Support och tjänster
- Vi är Nexans
- Hållbarhet på Nexans
- Sök
- Kontakta oss
- Jämför
- Logga in
Reklamationer
Ibland går det inte som planerat
För att kunna hantera eventuella reklamationer så smidigt som möjligt ber vi er följa de anvisningar och använda det reklamationsformulär som finns publicerat nedan.
Anvisningarna är ett förtydligande och komplement till NL17 och KL20 och är till för att underlätta reklamationshanteringen i händelse av att fel eller problem upptäcks med produkt som Nexans levererat.
Reklamationer kan endast anmälas av Nexans direktbeställande kunder. Om varan köps via grossist el dyl ska reklamationsanmälan göras dit.
Transportreklamationer måste ha kommit oss tillhanda senast fem dagar efter leverans.
OBS! För att reklamationen ska accepteras av transportören krävs en påskriven fraktsedel där skadan noterats.
För mer information är du välkommen att kontakta oss enligt nedan.
Lär dig mer:
Dokument
Våra webbsidor
Väl land för att hitta våra produkter och lösningar
-
Africa
- Africa
- Ghana
- Ivory Coast
- Morocco
- North West Africa
- Americas
- Asia
- Europe
- Oceania