Innovation

Nyhet! Scanna dina Nexans-produkter!

29 aug. 2024

För en enklare vardag

Nu blir det ännu enklare att få full koll på dina Nexans-kablar. Med vår nya scanningsfunktion i Nexans-appen kan du få detaljerad produktinformation direkt i mobilen. Få svar på allt från böjradie till UV-beständighet och EMC-lämplighet – på bara några sekunder.

Vi på Nexans strävar ständigt efter att göra din arbetsdag enklare och mer effektiv. Därför är vi stolta över att kunna presentera vår senaste nyhet i Nexans-appen – en smidig scanningsfunktion som ger dig detaljerad information om våra kablar direkt i din hand.

Med den nya scanningsfunktionen kan du snabbt och enkelt scanna våra produkter för att få upp specifikationer som böjradie, förläggningssätt, UV-beständighet, och mycket mer. Du får även tillgång till information om kablarnas lämplighet för EMC-applikationer, vilket hjälper dig att göra rätt val för just ditt projekt.

Oavsett om du är ute på fältet eller sitter på kontoret ger Nexans-appen dig den information du behöver, när du behöver den. Med denna detaljerade produktinformation tillgänglig på bara några sekunder kan du fatta snabbare och säkrare beslut, vilket både sparar tid och minskar risken för felaktiga installationer.

Ladda ner Nexans-appen idag och upptäck hur enkel och tillgänglig produktinformation kan vara.